Hos Rickard igen!


Hejsan.. Nu sitter jag hemma hos Rickard.
Har vart på Tuna Park med Marre och Haals.
Skulle bara köpa underkläder men kom på att jag behövde Jeans också.
Så köpte ett par jenas. Lite baggy stuk på dom. Ganska snygg.. Haals tyckte de i alla fall.
Sen en klänning också som jag kollat på ett tag nu men inte hittat den i svart utan bara rosa.
Men nu så fanns den i svart också.
Sen kom jag på att jag behövde ett på "riktiga" skor.
(har ju nästan bara klackar"
Så köpte 2 par Björn Borg skor också. ett par vita med typ regnbågsfärgad text och ett par i typ mörkblå jeans färg med vit text!

Efter det så kom Rickard och hämta oss och vi åkte och grilla i Borsökna.
Tobbe o hans kompis kom också dit och sen Bell-Bell med sin brors hund..
Nu sitter jag, Marielle, Tobbe och Rickard hemma hos Rickard..



Lite bilder från dagen!


Dagens lunch.. MUMS med räkmacka!


Borsökna <3


Haals och Rickard <3


Rickard <3 ÄLSKAR DIG!!!


..... Lite folk från stranden!


PUSSS :$ - ser ut som en skelgroda men de bjuder jag på!


Haha.. Bara för o jävlas. Hon höll för ansiktet på dom andra bilderna.
Och sen tog jag tillfället när hon inte va beredd och fick den här!
Duger! Älskar dig Anna-Marielle Eriksson<3


Så.. Mer vart de inte!

Hörs senare.

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0