Hejdå E-tuna...

Hejdå Eskilstuna o alla sötnosar!
Nu drar jag till Nyköping!
Vart en dag tidigare men tänkte att det kanske är kuligare att vara med honom en extra dag!
Eftersom vi inte ses så ofta!
Kommer självklart sakna Rickard! Men tror han överlever 2 nätter utan mig! Tror nog bara det är bra för oss båda eftersom vi typ bor ihop....

Så idag blir det Nyköping - vet inte vad som händer just idag men de visar sig.
I morgon så är jag också där och då ska Nickie tatuera mig ;) LÄNGTAR!
Och på torsdag åker vi till Norrköping och shoppar och han ska tatuera halsen...
Och på kvällen bär det av tillbaka till eskilstuna och ut till min mormor som fyller år!

Puss på det!!!
Hade bra så hörs vi senare..

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0