Hej hopp.

 


Hejsan, Kom precis hem till Rickard,
Har vart ute och ätit mat med vero tjejerna. MYCKET TREVLIGT måste jag säga,
Super kul o trevligt var det,
De började med att jag, Ellen och Johanna gick till grappa för att vänta på att Emelie skulle sluta (hon stängde)
Då fick jag ett glas vi och en drink.. Mums. Sen kom Emelie så då hade dom andra redan bokat bord på Grappa så vi gick o satte oss och beställde, Jag åt stekt oxfilé med friterad potatis och rödvins sås, Jätte gått, Och efter det satt vi och prata lite och drack te,

Fick jätte fina presenter av dom också, :)
Ett present kort (300 kr) på Veromoda, Och ett present kort på Make up store, då får man en sminkning och sen får man välja ut produkter för 495 kr ..
Tack så jätte mycket tjejer <3

Detta har verkligen vart en super fin kväll, Och så vill jag tacka er för att jag har fått varit hos er och för att ni varit så otroligt snälla o gulliga mot mig, Trivs jätte bra hos er, Och ser verkligen fram emot att får jobba lite extra hos er då o då :)

Massa Kramar & Pussar / Cassibus *Lycklig idag*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0