God morgon,

God morgon alla mina små sötnosar,
Idag är det Torsdag och bara 2 dagar kvar till studenten,
Är lite nervös nu faktiskt, Hoppas bara det är fint väder för jag vill då inte ha något regn när jag står där och ska va så "vacker" på flaket (A) hihi.. Nej men lite fin kommer jag väl ändå vara?! Hoppas jag!

Kan inte riktigt förstå att verkliga livet bara är några få dagar bort,
Nu börjar jag önska att jag var lite igen. Och inte behövde bry mig om annat än mig själv,
Gör jag ju i o för sig nästan inte nu heller, Men snart måste jag börja ta mera ansvar..
Usch! Jobbigt jobbigt, Önska bara jag vann MASSA pengar så jag vart oberoende och inte behövde jobba mer  än vad jag vill, Så jag kunde åka ut o resa vart jag vill och bara leva livet. Gud så underbart det skulle vara.

Just nu sitter jag i alla fall bara här. 
Tänkte jag skulle försöka äta lite frukost snart!
Och kanske hinna kolla på en film, Typ "Dagboken" eller någon (älskar den filmen)

Men nu ska jag börja med en frukost i alla fall,
Ni får hade så bra så hörs vi senare,

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0