God morgon Tisdag!

God morgon sötnosar,
Vakna för typ 40 minuter sen och det har tagit så här lång tid för mig att kunna komma in och börja skriva!
Datorn hackar som bara den! Hur som hellst så ska jag ut till Ärla idag! och jobba mellan 14,00 och 17,00....
Så jag hade tänkt att äta lite frukost!

Igår kväll orka jag verkligen inte skriva något. Kände mig jätte nere och ledsen för jag va verkligen skit elak mot stackars Rickard, Vad de berodde på behöver ni inte veta, men jag gapa o skrek på honom i telefonen och sa en hel del elaka saker!
Orkade aldrig gå o träffa Jonas. Men Barbie och Johanna kom hit ett tag och när Johanna hade åkt hem så gick jag och Barbie o käka pizza.. Mums* 
Haha känner att jag börjar äta för mycket skräpmat. Men vafan det är ju gott!
Ska ändå köpa dom där bantningspillerna ;) För jag ska gå ner typ 5 kilo har jag bestämt!

Men nu gott folk så får ni klara er utan mig!
Så hörs vi ikväll när jag kommer hem!

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0