FY FAN!!!! :'(

Sitter och kollar lite på Hastnet.se och hittar min älskade lilla bebis My Labelle, Som är tillsalu.
Hon som köpte henne skulle aldrig sälja henne och det är ett halvår sen nu,
Sen för några månader sen så såg jag att Goofy My Friend (My Labelles mamma) som hon också köpte var tillsalu,
Och så skrev jag till henne o fråga om hon skulle sälja My Labelle också men henne skulle aldrig sälja,
Och nu.. Ja nu ser jag att hon är tillsalu ändå,
Fan, Fan, Fan... Önska det fanns något jag kunde göra, Vill ha pengar så jag kan köpa henne,
Då skulle hon aldrig mer behöva få flytta.. Hatar sånt här!
:'( </3



My Labelle <3
- Förlåt älskling men det finns inget jag kan göra :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0