Ex-vänskap..

Jag tycker att alla borde kunna få ha en så fin kontakt med sina ex som jag och Niklas har!
Det är 3 år sedan vi var tillsammans och kan ju säga att det gått upp och ner mellan oss under dom tre åren.
Men jag är glad att det alltid blivit bra igen, Hur elaka vi än vart mot varandra!
För vi har ändå gjort så mycket kul tillsammans.
Och vad är det som säger att bara för känslorna tar slut så ska vänskapen göra det?
Nej just de.. Visst att man behöver lite tid i början att läka såren men sen så kommer de ju tillbaka.
Den där fina vänskapen som man faktiskt hade.
För ni måste väl ändå hålla med mig om att den man är tillsammans med blir som ens bästaste vän,
Som man kan prata med om allt och som man känner sig trygg med.  det ända som är skillnaden mellan en bästis och en pojk/flickvän är ju känslorna där emellan.
Och bara för dom försvinner så behöver väl inte vänskapen försvinna.
Tycker bara det är så jävla löjligt att man ska bli osams och hata varandra bara för det är slut.
Så onödigt att hata någon över huvetaget.. (en sak om personen gjort en riktigt riktigt illa) Och då räknas inte ett krossat hjärta!!!! Så sluta hata... och börja istället att älska mer... ;)
Tänk.... i morgon kanske inte den personen lever?! Det vet man ju aldrig.. Och tänk då vad man ångrar sig!

Önska fler kunde ha så fin kontakt med sina ex som jag har!!
Eller som jag och Nickipickie har i alla fall.
Finns en till som jag skulle vilja ha den kontakten med.
Eller i alla fall kunna prata normalt med!
<3

Nu ska jag sova.....
Pusss / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: fia

men man vill ju inte att sin pojkvän ska gå och vara med sitt x, med tanke på det som funnits o det finns ju risk att det kommer tillbaka då man vet ju aldrig, vänner kan man väl vara med x, men inte bästa vänner, och inte vara med xet heller :P tycker inte jag iafall.

2009-06-18 @ 19:07:44
URL: http://skinande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0