Cassibus vill ha <3

Sommar mys som Cassibus vill ha <3
Allt från Nelly.com



NAMN: STRIPED LONG SHIRT
Pris: 399 kr

-Tycker den ser sådär härligt luftig och sommríg ut, Utan att ha en massa förvirrande färger!
Super fin.. Vad tycker ni?!
NAMN: MARIELLA
PRIS:
399 kr

Läckra sandaler med snygga detaljer, sommarens måste!

NAMN: COCO ELASTIC BRACELET
Fantastiska träarmband med 6 lager, fina att bära såväl dag som natt, till festen eller till beachen på sommarn. Onesize - passar alla

PRIS: (reapris 15 kr)

-Super snyggt tycker jag! Passar till skorna och tunikan som jag valt till också! Eller vad tycker ni?!
Lätt värt att köpa med tanke på det sakmligt låga priset... MUMS ;) <3


Sådär.. det var allt för idag! Tror jag, Får se om det kommer mer sen "Cassibus vill ha" Senare idag!
Nu ska jag locka håret..
Hörs sen....

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0