Bla Bla...

Hej sötisar.
Igår var de inte riktigt min dag! Mådde inte alls bra så då strunta jag i att blogga!
Idag känns de lite bättre iaf.
Har precis vaknat?! och kl är lixom över 2!! Jaja.. Så går de när man ställer sig och lagar tacos mitt i natten och tröstäter!
Fredag idag i alla fall och jag ska till Veromoda och va med o stänga :)
Efter det blir de kanske att gå till Grappa o sätta sig o ta ett glas vin eller något med Jollo :)
Och senare på kvällen kanske det blir poolparty om det slutar regna hos någon som John känner!
Ska kolla om Jollo kanske vill följa med då. Annars skiter jag nog i de om inte någon annan vill hänga på?
Tänker ju inte gå dit själv!! Men som sagt får se hur det blir! Fia du kanske vill följa med också? eller någon annan??
Bara o skriva en liten komentar här så hör jag av mig sen! Om det nu blir något alls vill säga!
Kan ju hoppas på att det blir bättre väder i alla fall!

Nu tänker jag äta "Frukost" Och nörda vid The Sims 2..
Hade så bra så hörs vi senare

Pusss / Cassibus*


Kommentarer
Postat av: fia

det låter ju kul.. men vädre är ju inge roligt fan :P

2009-06-12 @ 14:42:58
URL: http://skinande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0