Äntligen!




Sådär ja! Äntligen gick datorn igång.
Så ni alla vet så har jag inte glömt bort o blogga, Nej nej.. utan Rickards jävla dator är helt cp och vägrar funka.
Men nu så.. Nu gick den äntligen igång! Men ni får räkna med lite glest bloggande för det är inte alltid den startar!
Tyvärr. Men jag ska göra mitt bästa!
Huumh. Kanske inte ens ska stänga av den mer?!

Hur som hellst så är det inte ända anledningen.
Vi har nämligen vart en hel del i Rickards föräldrars lägenhet under kvällarna och ätit och kollat på film.
Super mysigt!

Just nu så sitter jag i Rickards lägenhet med Rickard och Bell-Bell.
Rickard sover, Bell-Bell kollar tv och jag sitterhär.
Tänkte ta och sova nu när som hellst. Känns som om det behövs faktiskt!
Usch.. Fattar inte hur Bell-Bell klarat 2 dagar helt utan sömn!
Sängen och sömnen är ju rena rama himmelriket ju!
Jaja...
Hade så bra och sov gått.


Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0