AAAH...

Usch.. kom precis hem till Rickard..
Är skit stressad och allmänt jävla CP ARG just nu!!
Skulle nästan kunna döda någon!!
Nej usch så jag säger.. Men jag är så jävla trött på allt..
Och sen släkten! Den ska vi ju inte prata om...
Så fort jag och Rickard är osams eller jag är osäker på något och då vänder mig till släkten som ska STÖTTA.. (Trodde jag) Nej då heter det bara "stackars Rickard" Eller vem fan de nu handlar om..
Är det aldrig synd om mig! Har ni aldrig tänkt på att det kanske är personen i sig som beter sig dumt mot mig och därför orkar jag inte?! MMM...... JUST DE!
Nu är de ju inte så de ligger till mellan mig och Rickard då..
Men jag är fruktans värt trött på ALLT ändå!

Nej..PALLA..
Hade så bra hörs sen.. Nu ska jag fixa mig och sen åka ut till Mormor och käka ;) <3

Pusss / Cassibus*

Kärlek?:S

Kommentarer
Postat av: Marielle Eriksson

men gammelmormor och jag sa alldeles nyss att det är nog synd om dig efter allt som har varit, så nog tycker vi synd om dig i alla fall.

Kramar mormor

2009-06-18 @ 17:46:45
Postat av: Marielle Eriksson

2009-06-18 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0