Wihuuu..

Jag åker till hem idag ska bli så skönt att få vara med pappa :) <3
Ringde och prata med honom och fick veta att min syster Marielle ska sova där i natt också..
Underbart då får jag va med henne också :)

Tänkte att jag ska ta och gå igonom min garderob och lägga allt jag inte vill ha kvar i en svart sopsäck.
O ställa på vinden.
Som sagt så växer min garderob. Igår fick jag en fransklänning, som är röd eller korall eller vad man vill kalla den för,
Skit snygg. Hoppas bara jag kan ha den för de va en XS. Sen fick jag ett par svarta shorts också.. :)
Från Veromoda så klart ;)
Och så har jag 2 stora resväskor med kläder här hos Rickard så nu ska jag hem och tömma allt och fixa min garderob.
Välbehövligts säger jag.
Om jag orkar så ska jag lägga upp årets inköp på sängen o fota så får ni se hur äckligt mycket det är!
Mår ju nästan dåligt. Det är MÅNGA tusen på kläder och skor kan jag ju be o få tala om för er...
Men men.. Så är det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0