Vill vakna upp ur denna mardrömmen.

Vill vakna upp i min säng ute i skoga och gå upp. Gå ner till gården och se er alla stå där ute på vallen o beta.
Gå ner till hagen o springa efter dig som en galning för o få tag på dig när du busar och springer ifrån mig,
Få ta in dig i stallet o pussas med dig. Bara stå o mysa och sedan fixa dig för en mysig ridtur i skogen,
eller varför inte bara ställa upp dom där hindrena och hoppa med dig. Det vore så underbart att få uppleva de med dig igen, Saknar dig så fruktansvärt mycket så du anar inte.
Skulle göra vad som hellst för o kunna få dig tillbaka men förlåt älskling jag har inte råd.
Finns inget som fyller den tomma platsen som du har lämnat.
Jag kommer alltid älska dig. För alltid min Eliza <3



Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej



va med o tävla/hjälp mig att göra en het/snygg/cool/grym logga eller banner.



Den som gör den hetaste/snyggaste/coolaste/grymaste får inte bara en "evig" länkning utan den jag väljer ut sen kommer synas på väldigt många hemsidor runt om i sverige och andra länder!



En stor chans att synas!!



gå in för mer info



Kramis

2009-07-08 @ 02:01:29
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0