Söndag kväll.


Hejsan alla sötnosar,
Söndag kväll nu, eller är det måndag? Aja skitsamma har ingen koll på veckodagarna längre,
Allt fylter ju bara på och jag har kul.
Någon som där emot inte är så kul är att en av mina kompisar (behöver inte nämna något naman)
Har fått en dödlig sjukdom. Och nej det är inte HIV.. Utan något som kallas MRSA, en bakterie sjukdom.
Satt o kolla lite på google och hitta en hel del och det smittar tydligen, och det käns ju inte så kul.
Jag vill ju inte få de lixom.

För övrigt så har jag och Rickard precis kommit hem från hans föräldrar.
Dom kom hem från spanien natten till idag,
Vi åt middag (sill,lax,potatis,köttbullar mm.) Och sen jordgubbar med glass till efterätt.
MUMS ;)
Fick även ett coolt linne med tryck av dom.. Tack så jätte mycket! Super snyggt*

Dagens outfit*


Jeans - Veromoda
Linne - de jag fick av Rickards föräldrar
Tröja - hmm H&M tror jag
Väska - Friis o co.
Scarf - Ginatricot

Sen var det en lite gris som tog kort på mig också! MUPP.....


Ser ut som skit. Men vad gör man? Dålig dag!


Min älskader ring... MUMS!


Och så tydligen han den där som jag är tillsammans med!?
Haha... LOVE YOU <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0