Ny Header.

Så där ja. Nu var en ny header på plats. Var en tjej som heter Ellen som gjorde den åt mig och jag tycker den vart fin :)
Vad tycker ni. Nu har jag i alla fall lärt mig hur jag kan ändra färg och göra egen header.
Allt som behövs nu är bara lite tid och ork från min sida.

Vart lite sen med bloggandet idag men det beror på att Rickards dator inte ville komma igång som vanligt.
Men nu så. Rickard är på gymmet och jag sitter här.
Försöker komma på vad jag ska göra och kommer verkligen inte fram till något alls.
Har nyss städat lite och ska egentligen bädda rent i sängen men just nu så pallar jag verkligen inte.

Vad gör ni en dag som denna? (Mulet trågit och lite små regn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0