Kan ju passa på nu då!

Tänkte slänga upp lite Cassibus drömmar!
Nu när jag ändå sitter här och inte kan sova.


NAMN: BEAUTIFUL DRESS
PRIS: 499 kr

Cassibus -
  Jag fastna för denna direkt! Tycker den är super söt och snygg,
Och dessutom är den ju rosa (A) Me loves!


ÄNTLIGEN!!!
NAMN: SOPHIES
PRIS: 499 kr

Cassibus -
Ja! Det är väl det minsta jag kan säga!
Som ni säkert redan sett så la jag ut en bild på dessa i färgen rosa!
Och nu hitta jag dom äntligen i SVART!
Dom här måste jag ju nästan bara ha!

NAMN:
BOW WALLET
PRIS:
399 kr

Cassibus -  Förlåt om den hamna lite långt ner men bilden var tydligen rätt stor..
Tycker i alla fall att denna lilla väska var super söt! Speciellt med sin lilla rosett!
Och så tyckte jag att den passa till skorna och klänningen!


Sådär ja!..  Hata eller älska det, Upp till er!

Nu tänker jag försöka sova!
GOD NATT!

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0