Kan inte sova!

Nej jag kan verkligen inte sova!
Känns som om jag helt har vänt på dygnet nu!
USCH.

Sitter och funderar lite på morgon dagen!
Fick erbjudande av en kompis att följa med o grilla lite på kvällen!
Låter mysigt va?
Älskar att sitta på en strand o grilla en varm härlig sommar kväll.
Det går ju alltid hem! Får se bara om jag kommer orka efter att ha jobbat.
Tänkte att jag ska ju gå o lägga mig i skaplig tid då så att jag orkar upp på fredag morgon.
Hoppas också på att Rickard kan följa med mig till Norrköping. Även om det nu inte ser så
ljust ut på den frontet. Men ändå. Hoppas kan man ju alltid?!
Slängde också iväg ett sms till Daniel som bor i Norrköping. Tänkte att det kan ju vara kul o träffa honom också!
Blir nog inte där så länge med tanke på att jag ska vara i en park i eskilstuna kl 18,00 och grilla o dricka lite!
Kommer för hoppningsvis att bli ganska mycket folk då. Och det är ju alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0