Hej hallå..

Kom hem till Rickard för inte alls så länge sen!
Kände mig skit sur och var riktigt otrevlig mot honom,
Måste ha haft en dålig dag tror jag. Med tanke på att jag höll på o dö i denna värme.
Höll på o svimma på bussen! Fy. Sånt är så otäckt.
Svettades massor så det vart en kall dusch direkt när jag kom hit!
Nu väntar jag bara på att Dana ska höra av sig så jag vet vart vi ska grilla ikväll.

Nu har vi i alla fall bestämt oss för att åka bil till Norrköping i morgon. Blir billigast så :)
Så nu ska min lillasyster Marielle med och så Flygarn :)
Känns lite fånigt att åka dit bara för att byta en sko. Men jag måste ha dom i morgon kväll så vad gör man?

Hur som hellst. I morgon kväll ska vi vara i Rothovsparken o grilla o kanske dricka lite,
Så ni som vill komma. . Kom dit vid 7 tiden på kvällen. Ju fler som kommer desto roligare blir det!

Nu ska jag fixa mig!
Hörs senare.


Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0