God Natt!!

Hej hej.. Kom precis hem till Rickard efter att ha vart i hans föräldrars lägenhet och kollat film och ätit lite mat!
När vi kom tillbaka hit så hade jag hela hans säng full med nästan alla kläder som jag fått och köpt dom senaste månaderna.
inklusive hälften av alla skor och väskor som jag köpt dom senaste månaderna.
Mådde nästan illa med tanke på att jag aldrig slösat så mycket pengar på kläder förut som år 2009.
Har aldrig haft dom pengarna förut.
Och sen kom jag på att jag med all säkerhet har lika mycket till i garderoben hemma hos pappa..
Där står det yttligare lite väskor och skor och massa kläder som jag köpt!
Aja. Orka de just nu!
Kommer ju bli mer ändå så. eller hur?!
Känns ändå rätt skönt att man för ens gångs skull är helt 100% oberoende av kläder.
Har ju så jag klarar mig kan jag ju säga! Första gången i mitt liv som jag hittar påsar med kläder där prislapparna sitter kvar! Hade glömt att jag köpt de och lagt de i en av alla mina påsar som bara låg ner tryckta i en väska!
BRA CASSI!!!!
  Hahaha!

Aja nu ska jag sova lite hörs i morgon!

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0