God morgon..

God morgon allihopa. Blir lite glest med inlägg nu men ni vet ju hur det kan vara på mina helger.
Hinner helt enkelt inte alltid med att blogga. Det är middagar, jobb, fest,kompisar.släkten, mm..
Så därför blir det dålig uppdatering. Men jag ska försköka så gott jag kan.
Hur som hellst så ska jag hem idag. (till pappa) Trotts allt så är det ju mitt hem och jag bor där och inte hos Rickard,
Även om det nu verkar som så. Men jag kände att jag behöver komma hem och jag vill spendera lite tid med min pappa nu när jag är ledig. Och även i morgon om jag har tur så kanske jag kan få träffa mina små systrar som jag inte sett sen han fyllde år i Januari, Fannie och Emmie heter dom. Och det är pappa och hans förra flickväns gemensama barn.
Dom är 5 och snart 2 år gamla, Tänkt också att jag ska försöka få tag på Hanna Gadd, Var JÄTTE längesen vi träffades och vi har inte vad jag kan komma ihåg hittat på något tillsammans på snart ett år,
Känns förjävligt men vad gör man har vart upptagen med så mycket annat och den senaste tiden har jag mått dåligt så för er som inte vet så stänger jag in mig själv när jag inte mår bra. Vill inte att mina vänner ska behöva se mig när jag inte mår bra. Okej att dom sett mig när jag vart lite ledsen eller deppig men inte när jag verkligen varit NERE på botten,
Och det är de inte många andra som sett heller. Kanske min familj men dom verkar aldrig fatta hur illa det är!

Aja skitsamma nu ska jag dricka cola och sprela The Sims 2 innan jag åker hem,
Får se om jag kan skriva något hemma sen. Beror på om pappa tänker bråka med mig om datorn eller inte.
Annars hörs vi i morgon..


Pusss / Cassibus*

Försökte ladda upp bilder men det går inte tyvärr.. Nått som är fel!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ring då för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!! jag satt faktiskt och funderade på om jag skulle ringa dig i går :P haha det kallas tajmig! <3

2009-07-14 @ 22:04:18
URL: http://hannagadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0