Glömde berätta.

Just ja.... Jag glömde berätta att Rickard föräldrar frågade om vi ville följa med på kryssning den 18e.
Och det är väl klart att vi vill... Så de blir Silja Galaxy, Igen. Åkte ju den båten för ca 5 månader sen och den var super mysig, Hade ju inte med mig någon kamera då men den här gången får ni också följa med.. Så ni får räkna med en MASSA bilder när jag kommer hem där ifrån.. ;)

En sak till...
Det är min och Rickards 5 månaders dag idag också.. Puss på det!
Älskar dig Rickard <3



Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där!

Såg att du kommenterat i min blogg.

Fin ny header du har.. läste att den var ny i inlägget under iofs. =)

2009-07-07 @ 16:05:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej fina bilder på din sida.

Och grattis till 5månder med Rickhard.

2009-07-07 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0