Min helg :) <3

Har inte kunnat blogga på 2 dagar nu för att datorn inte ville funka!
Men men. Tänkte jag kunde berätta om min helg.


Fredag - Tidigt på morgonen åkte jag, Rickard, Marielle och Flygarn till Norrköping för att kolla och shoppa lite,
Anledningen till att vi åkte dit från början var för att jag skulle byta ut en vänster sko till höger sko, (fick ju 2 vänster)
Vart dock inte där så länge,
Senare på kvällen skulle vi till Rothoffsparken och dricka o grilla lite. Men jag vart inte där så länge,
Dom andra var tvugna att gå dit före mig och Marielle för jag fick inte till mitt hår. Satt och locka det i 2 timmar men det vart bara som dredds eller vad det heter. USCH. Så efter många om och men så brast jag i gråt och gav upp. Fick bli platt hår istället men de va ganska snyggt de också! Vid 23 tiden så lämna vi Marielle vid bussen och gick till Nybron. Var inte där så jätte länge men det var hyffsat kul ändå!


Lördag - Var och jobba i Ärla några timmar. Tog bussen hem till Rickard och fixa mig för Jollo hade bjudit med mig på en "tjej fest" . Gjode ett nytt försök med att locka håret och det gick inte då heller så vart platt denna gången också! När jag var klar gick vi och åt pizza sen skjutsa han mig till Pauline (en gamal klasskompis sen 7an-9an) Där var också lite annat trevligt folk så som, Amandra, Jollo, Rebecca, Jenny, Anna och Gussi. Och det var tydligen inte bara tjej fest utan det var 2 killar där också, Jonas och någon mer. Vi satt i alla fall o drack och hade jätte trevligt, Spela "Jag har aldrig" Och det var SUPER kul. Lite pinsamt ibland bara!



Måste ju bara visa upp mina nya snygga skor, Klackarna ser inte så höga ut,
Men det är 13 elle om det var 14 cm.. (Ser MYCKET högre ut i verkligheten)




Gick inte o vända på bilden. Men men, Rickard kör på väg hem från Norrköping!



Kvällen outfit, Linne och shorts från H&M, Midjeskärp från Veromoda och
skor från belle shoes :)


Och så får vi ju inte glömma min drink (Strawberry daiquiri)
Som jag glömde bort o ta kort på när den var ny gjord så fick bli en nästan
slut drucken drink! MUMS*



Så där ja.. mer bilder vart det inte,  Nu ska jag fixa i ordning mig och sen får vi se vad som händer.

Pusss / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: Hakar

Sexiga skor ;)

2009-07-05 @ 16:38:38
URL: http://hakarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0