Cassibus drömmar <3

Här kommer lite som jag vill ha (Enkelt, sommar fint)

NAMN: ZIP TOP
PRIS: 199 kr

Cassibus - Tycker denna passar till en dag på stranden eller en varm sommar dag på stan kasnke?
Enkel och dessutom vit. Och vitt känns ju alltid svalt o skönt!


NAMN: JAZZ
PRIS: 399 kr

Cassibus -
Tyckte dom var jätte söta. Och till dig som även som jag älskar att gå i klackar så kan ju dessa passa bra till lite enklare dagar, Kanske lite bekvämare att gå i då dom är mycket stadigare än vanlig klack!

Så.. Det fick bli min dröm för idag! Finns ju mycket annat man vill ha, Men man kan ju inte köpa allt.
Men önska sig och drömma kan man ju alltid ;)
Själv hatar jag vita skor men tyckte dom var lite söta ändå..

Hata eller älska. Upp till er!

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0