2009-07-01

God morgon alla söta.
Har precis fixat mig för att gå till jobbet.
Börjar kl 14.00 men tänkte gå tidigare så jag hinner äta någon frukost eller så.
Hur som hellst, Ikväll tänkte jag sova mer Robert ute i ärla :)
Men är inte helt säker en får se hur det blir.
Och så satt jag och fundera på om jag ska åka till Norrköping med skon istället för att skicka den på posten?!
Tror nog jag gör det i alla fall! Och eftersom jag åker gratis buss till Katrineholm så tänkte jag ta bussen dit och tåg där ifrån för det blir sjukt mycke billigare!
Någon som vet om bussarna stannar något vid tågstationen i katrineholm?

Så.. Nu tänkte jag gå ner på stan och äta lite!
Ses senare mina sötnosar!


Pusss / Cassibus*


Kommentarer
Postat av: Maris

Hej! Japp, bussarna stannar nära tågen i Katrineholm!

2009-07-01 @ 19:04:59
URL: http://marisochblidur.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej åkte du och träffa Robert?

2009-07-01 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0