Världens BÄSTA Chef ;)

Ville bara tala om för alla att jag har världens bästa praktiks chef.
Ellen heter hon.
Hon bad mig prova ett par jeans leggins som jag lagt undan och så ett super snyggt linne idag..
Jag tänkte inte så mycket på det. Trodde hon skulle ha det till en skyllt docka eller något.
Men sen när jag skulle gå hem så kom hon in på fikarummet och sa något i stil med.
( Jag tycker du jobbat jätte bra den här veckan och nästa vecka så ska du få lära dig kassan, Så jag vill ge dig en present, för att du vart så duktig och jag vet att du kommer fortsätta att vara det) och så gav hon mig en påse/plastväska och i den så låg dom där jeans legginsen och linnet.. Så jag fick det utav henne idag. Gullit va? Tycker i alla fall lilla jag som vart så rörd så jag nästan börja grina. '
Det är när sånt här händer som man blir glad och känner att det man gör är bra. Och så får det mig att verkligen vilka kämpa vidare och bli ännu bättre. Vilket jag kommer att bli också.
Många av er vet ju säkert sen innan att jag inte trivdes bra på Ica och därför aldrig var där och när jag var där så hade jag inte alls någon arbetsglädje..
Men jag måste säga att jag trivs fruktansvärt BRA på Vero Moda och vill verkligen visa det så gott jag kan.
Älskar att vara där och vill inget annat än att göra bra ifrån mig.´

Bilder kommer så fort jag fått kamera :)

Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0