Valborg.

Hej allesammans.
Kom nyss hem från jobbet.
Vart lite sur när jag gick av bussen eftersom Rickard inte kom i tid med nyckeln..
(Som vanligt) Börjar bli jätte trött på att han aldrig kan passa tider,
Lika trött som han är på mig för att jag alltid är så sur när jag har "pms"
Men men så kan det vara.
Nu sitter jag och väntar på att min syster ska höra av sig så jag vet när hon kommer.
Vi ska fira valborg tillsammans, Hon, Rickard. och så självklart lilla jag.
Vet dock inte vart vi kommer hamna ikväll, men någonstans blir det väl.
Det jag vet just nu är att jag MÅSTE till Hällby för det är ända stället som jag vet att dom har sockervadd på.
Och det bara får jag inte missa!

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag kanske kan vara klar lagom till att Rickard kommer hem från PP.

Pusss / Cassibus*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0