Underbara Hem.

Hejsan. jag hann ju inte skriva så mycket igår. Vart ju bara ett inlägg..
Men tänkte att jag kunde berätta lite.
Igår var jag och pappa på ´"Underbara Hem" där köpte pappa en skinsoffa med divan i Italienskt skinn.
En sängram i svart skinn och svarta sängbord klädda i skinn. och ett super snyggt soffbord i glas som bärs upp av en halv naken tjej i typ sten eller vad det är för något.. super snyggt,  allt som allt gick de på 30 000 kr: :O
Soffan kosta 20 000, och sen vet jag inte vad de andra kosta.. Men de var de nog värt. För allt är så snygg..
Första gången i mittliv som jag upplevt en soffa som sexig.. Och sängen också för den delen.
De är fan den snyggaste säng jag någonsin sätt!!!
Ska ta lite bilder på allt sen när vi är färdiga här. Ni kommer DÖÖÖ ;)


men nu ska jag ta och äta frulle.. vi hörs o ses.

PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0