Tuna Park.

Kl är strax efter och jag håller på o fixar i ordning mig, Och försöker hitta någon liten mupp som vill följa med mig till Tuna Park en sväng! Är verkligen i ett STORT behov av att kolla och prova MASSA kläder.
Och kanske köpa någon om jag hittar något snyggt! Tänkte jag skulle ta o kolla lite
efter någon snygg typ fransväska, eller liknande.
Får se om jag kan hitta något lite udda så jag inte går runt och
ser ut som precis alla andra stackare som har precis likadant som alla andra, ¨
Då känner man sig inte sådär härligt ut tittad,
utan ser precis ut som allt och alla och de går bort kan jag ju säga!
Tänkte ta o kolla lite efter en snygg scarf också. :)

Nej nu ska jag äta lite men skriver mer sen.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0