Små shopping på Tuna Park!





Jaha då har man kommit hem igen då och ska väl snart äta lite.

Som jag sa tidigare så skulle jag till Tuna Park och jag gick dit, Ca 1-2 km kanske,
Super skönt att röra på sig och super fint väder var de.
Väl på Tuna så gick jag runt mycket i butikerna och kollade.
Hitta en hel del snygg. Massa fina klänningar som jag skulle kunna tänka mig o ha på min morbrors bröllop.
Men plånboken var lite snål idag så inköpet vart 2 bas linnen, ett vill och ett grått. Långa lite små slappa,
Satt snyggt och går att ha till det mesta. Har kollat efter bra sånna linnen ett nu,
Men har inte hittat några som sitter som jag vill, Förutom idag då hitta jag mina linnen,
inne på BikBok faktiskt, och det är ju inte så ofta jag är där o kollar,
men men man hittar de man vill ha i den butik man minst anar.
Så kan säga att jag är riktigt nöjd med dagen inköp.
Dock ingen bild men det behövs väl inte?! ALLA vet väl hur ett vanligt bas linne ser ut?!

Nej nu ska jag vara lite social och umgås med min käre farbror och mina kusiner
som kom på besök för o se hur vi har det

Puss på alla hejdå *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0