Ska snart åka,

Hejsan.
Sitter hos Rickard, Med min syster Marielle, Tobbe, Alexandra och Anya.. Och så Rickard så klart.
Som nu helt plöttsligt ska med på bröllopet i alla fall..
Aja.
Vi ska i alla fall åka snart. Till Hällby,
Så snart kan jag äntligen köpa min SOCKERVADD ;)
Längtar!! MUMS... Blir inte så mycket dricka för min del ikväll.
Känns bara som om det kommer sluta illa och det är väl ganska onödigt.
Vill inte ställa till med mer bråk/tjaffs just nu. Det räcker som det är.
Så jag bespar mig det och ser till o njuta av kvällen för fulla muggar ändå.
Kan hända att det blir ett glas vin eller två, Men jag tänker verkligen inte "supa"
Vill inte bli full. För jag ska till Mamma i morgon och kanske sova där,
Och då vill jag inte vara seg,sur och bakis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0