Sjuk :(

Hejsan.. Sitter hemma och är sjuk..
Pappa fick komma o hämta mig på praktiken för jag mådde jätte dåligt!
Men så kan det vara.. Ska nog inte göra så mycket annat än o ta det lugnt idag.
Se på en film o äta lite godis eller något. O hoppas på att jag kan gå tillbaka till praktiken i morgon!

Nu kom min käre far hem och berätta att han troligtvis fått ett nytt jobb..
Grattis till dig isåfall pappa. Det är ju inte det lättaste att hitta jobb just nu!

Rickard kommer kanske över senare ikväll och sover här.
Får se hur det går i min lilla 1,20 säng och i denna värme.
Känns som en bastu i hela lägenheten.. HAHA.

Nej nu ska jag äta pappas Lax special..

Kanske skriver mer sen, kanske inte,
Men dagens dröm lovar jag er i alla fall.
Men det blir lite senare.





Puss på er *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0