Saknar dig!!

Fan bara sitter här o tänker på dig.. Saknar dig så in åt helvete.
Vi som haft så kul ihop, och så sticker du och bara lämmnar mig kvar.
Kändes som om hela världens skulle gå under när du berätta att du skulle flytta.
Du hade sagt det så många gånger men det har aldrig blivit av.
Och så en dag, så fanns du bara inte där. Då var du långt ifrån mig istället och det känns så jävla jobbigt.
Har man spenderat så jävla mycket tid med någon under ett helt år som vi gjorde så förstår man nog att det inte är lätt att bli ifråntagen den här personen. Så mycket som vi gick igenom under de där året.
Så mycket har jag nog aldrig upplevt med någon tidigare. Och det har vart både bra och dåliga saker.
Vi har haft så kul ihop och även gjort en hel del fula saker mot varandra!
Men det är väl så sann vänskap är? det går upp och ner hela tiden.
För hur det än har varit så har vi ju alltid hittat tillbaka till varandra.
Du är nog den ända vän jag har som jag både hatar och älskar på samma gång!
Usch! Det kommer bara mer och mer tårar. Jag saknar dig så sjukt jävla mycket.
Vill att du ska vara hos mig nu, säga något jätte blont dumt och jätte konstigt så jag kan få skratta!
Något sånt där som bara du kan säga!
Hade hoppats på o få träffa dig idag,
För du skulle komma hem, Men nu vart det inte så!
Faan kom hem igen! Jag behöver dig verkligen.....!
Känns så jävla tomt untan dig Robert! <3

Kommentarer
Postat av: Robert

gumman i love uu :)

2009-04-27 @ 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0