Rally Brudar!




Hej allesammans,
Sitter här och nördar,
Jag och älskling har nyss kollat på Rally brudar!
Ganska bra faktiskt. Ganska värd att kolla på om man är nörd som mig ;)
Dock var det kanske inte så rolig som jag hade tänkt mig.. Men den funka.

Just nu så sitter jag bara här och väntar på att Rickard ska komma hem med en cigg till mig,
Har inte rökt på hela dagen så håller på o dö!
Och inte blir det bättre för att man har blivit bestulen på 1000kr igår kväll..
Upptäckte det nu, Och det måste vart i garderoben på Lotus,
För innan jag gick in på Lotus så kolla jag i plånboken och är 99,9% säker på att pengarna låg där.
Annars måste jag sett i syne eller något. Men vem skulle annars ha tagit då?
Så nu vet jag att jag inte kan lita på garderobsnissarna på Lotus i alla fall..
Kommer aldrig mer ta med mig handväska dit eller pengar eller något alls.
Möjligen om jag gör som jag brukar och lägger pengar o sånt i BH`n istället.
 Men risken finns ju att dom försvinner där också ;) Haha..

Nej nu ska jag sätta mig o sura i soffan till Rickard kommer hem med ciggen till mig.
Sen ska jag sova, Men vi hörs i morgon,

Natti på er alla sötnosar <3 Pusss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0