Praktiken.

Hejsan. Har precis slutat för dagen och skulle inte ut till Ärla o jobba idag.
Så jag tog en sväng till Mc donalds och käka sen till apoteket och hämta ut lite tabletter som jag ska äta..
Praktisera bara mellan 10,00 och 12,30 idag. Kändes som om bara tiden flög iväg.
Packa upp massa nya snygga midje kjolar. Men största delen av dom var fuktiga och luktade jätte illa så  dom ska skickas tillbaka. Synd för några av dom var svarta.. Och det var precis en sånn som jag ville ha.
Så nu finns dom bara i vita i våran butik! Tyvärr.
Synd att jag inte har någon bild på dom. Ni skulle dö! För dom var verkligen super snygga!
Hitta massa annat snyggt också som kommit in under lovet då jag vart borta.
Vi får ju typ nya kläder dit varje dag som är super snygga.
Gissa om jag blir sugen på att köpa allt.
Kommer nog handla en hel den sen när jag fått mina pengar.
Köppte massa där den här månaden som jag är super nöjd med.
Sen la jag undan ett skit snygg brett svart midjebälte som jag ska köpa!
Sista som fanns kvar.. Kan bara se framför mig hur snygg den kommer vara till min vita skjortklänning!!
Mums...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0