Me loves Veromoda :) <3

Hallelåå alla sötnissar :)
Nu sitter jag hos Rickard och kom precis hem från Praktiken,
Underbar dag måste jag säga.
O söta lilla jag har fått ännu mer saker saker från Vero Moda,
Idag fick jag ett par super snygga svarta byxor med dragkedja på fickorna bak,
(Bild kommer i morgon på dagens outfit)
och så fick jag ett brunt midjeskärp och ett svart smalt midjeskärp och en svart pösig väska..
Super snyggt allt ihop :)
Snacka om att jag blir glad när jag får sånna saker, Då känns det verkligen som om det jag gör är bra,
Med andra ord känner jag mig "BÄST" hel enkelt. i alla fall idag. väskan jag fick var dock traskig
men jag gick till en sånn där som lagar och fick knappen bytt.. Hade inga pengar med mig och det sa jag till honom men han bytte ändå och sa att de behövdes inte,
Men jag tänker gå in dit i morgon när jag fått mina pengar och ge honom.. Känner mig ju jätte dum annars.

Hur har eran dag varit?

Pusss / Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0