Måndag.. 27/4

Hejsan allihopa,
Idag har det vart lite upp och ner kan jag ju säga,
Har som vanligt haft en underbar dag på praktiken. Massa trevliga kunder.
Och så fick jag äntligen lära mig kassan. Och den var super lätt.
På lunchen gick jag med Rickard och åt på Mc donalds, och sen tog vi en runda på stan,
Trevligt, trevligt...
Efter praktiken åkte jag hem, När jag kom hem så hade pappa precis gjort i ordning mat,
Det vart lax med potatis och någon sås. MUMS ;)
Dum som jag var så talade jag om för pappa att mina pengar blivit snodda,
Och han satte genast igång med sin "Rättegång" *suck*

Till Pappa.....
Blir så trött på dig när du håller på sådär pappa,
Jag vet att du bara vill mig väl, Men om jag ska komma någonstans här i livet
så måste jag få upptäcka saker o ting själv. Du kan inte passa upp på mig och så med järnhand och styra över mig och tala om för mig hur och vad jag ska göra. Även om du har rätt i de mesta du säger. Men snälla bara låt mig få leva mitt egna liv och inse vad som är rätt och fel själv. För det var väl antagligen så du hamna där du är idag?!
Du testa dig fram, Lyssna och tog åt dig av det DU tyckte var rätt, Men gjorde som du själv ansåg var rätt.
Även om jag har fel nu så kommer jag fortsätta göra som jag vill, Jag lyssnar på dig, Men jag tar bara åt mig av de du säger om jag själv känner att det du säger är rätt. Och det finns inget du kan göra åt den saken,
Visst du kan fortätta tillrättavisa mig men det vinner du inget på, Då blir risken bara större att vi hamnar där vi var för några år sen och blir RIKTIGT osams igen. Och det vill inte jag. Tror inte det är vad du vill heller.
Så du måste börja inse att jag är 18, snart 19 år gammal och inte 10 år.

Så nu ska jag sluta prata om det här,
Just nu sitter jag i alla fall hos Rickard, Vi har vart på Coop med  hans pappa och dom har handlat mat,
Så nu ska Rickard laga mat åt sig och sen ska vi mysa lite,
Skriver mer sen..

Pusss*

Kommentarer
Postat av: ;(

cassie lillevän du måste förstå att din pappa vill dig väll. du måste lyssna på han oxå för han är din pappa och han vet mest. Han har gjort många mistag och hjälper dig så dud inte gör samma mistag. Han vet bäst då han har levt länge. ÄLSKA DIN PAPPA EN DAG KOMMER HAN INTE FINNAS DÄR .... JAG VART OSAMS ME MIN PAPPA OCH NU FINNS HN INTE HÄR MED OSS... SÅ VA GLAD FÖR ATT DU HAR EN PAPPA SOM BRYR SIG FÖR DE HAR INTE ALLA

2009-04-28 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0