Lördag!? 18/4

Hej alla söta, Hann bara skriva ett inlägg igår och det vart ingen dagens dröm heller.
Som jag lovat er varje dag! Fy på mig!
Som jag berättade så skulle jag till Flygarn (Stefan Flygare) På fest igår och det var super skoj,
Massa roligt folk där, Bland annat, Min underbara Hanna, Haals, Tobbe-Trollkar, Hannas Pontus, Pontus B.
Niclas & Kenny, 
 och massa annat trevligt folk.

NU är det Lördag och jag har vart o jobbat i Ärla idag mellan 08,00 och 17,00.
Kom i säng runt 2 halv 3 i natt.. Så ni kan ju luska ut själva att jag är ganska trött nu efter typ en party kväll,
Och sen 5 timmars sömn på de, Om ens de?! Och sen som om inte de räckte så jobba jag 9 timmar också!
Tycker jag är jätte duktig (A) eller vad säger ni?

Ikväll kommer jag i alla fall bara sitta hemma (Hos Rickard) helt själv.
Pallar verkligen inte krogen idag! Är på tok för trött för de.
Men Rickard är full och glad och ska ut med sina kompisar.
Känns jobbigt o släppa iväg honom själv! Men jag kan ju inte vara med honom hela tiden, Så är det bara.
Han måste ju också få lite frihet. Eller?!
Jag har i alla fall köppt Cola och en god pizza som jag försöker smälla i mig,
Sen blir det väl o sitta här eller kanske se på någon rolig film tills Rickard kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0