Lindsay Lohan

Är det inte synd att denna då så söta tjej ser så fruktansvärt skabbig ut i dagens läge?..
Tycker det är för jävligt. Här har man setat och tyckt att hon länge varit så vacker och så hittar sånna här.
Rent ut sagt ÄCKLIGA bilder på henne. Har alltid tyckt hon vart så fin men nu ser hon för jävlig ut.
Riktigt ful!!!

Någon som håller med mig?

Min gamla "huvudbild av Lindsay Lohan"




Och nu!!! Till min besvikelse.


Vad tycker ni?
En sak är ju i alla fall säker.. Hon är ju inte snygg i alla fall....
Men så går det när man super och tar droger som denna lilla fröken!

Är det bara jag? eller tycker någon mer att hennes näsa ser lite konstig ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0