Inte på topp..

Hej alla söta.
Vet att det var 2 dagar sen jag skrev. Men jag har verkligen inte orkat eller hunnit sätta mig ner i lugn o ro och börjat skriva. Har inte riktigt känt mig på topp helt enkelt.
Igår var jag i alla fall på Kinky Night på Lotus och det vart en helt lyckad kväll.
Jag och Frida var ju lätt sexigast där, Med våra stay up´s, "strump band" eller vad det heter. och våra korta klänningar,
Skit kul hade vi i alla fall, Träffa som vanligt massa underbara människor, Saknade dock min PorrFia..
Idag känner jag mig inte alls på topp måste jag säga. Känner mig trött och jätte sliten. Vaknade kl 6 i morse av att jag mådde jätte illa, drack lite vatten, la mig igen, men kunde inte somna. Så när klockan var närmare halv 8 så bestämde jag mig för att åka hem, Så jag åkte hem och gick o la mig och då kunde jag somna och jag sov från halv 9 till halv 1.

Tänkte berätta att pappa köppt en kamera nu, så nu kan jag börja ta bilder, ÄNTLIGEN!!!!!


Nu ska jag gå upp till övervåningen och ta ett varmt bad, Och "kurera" mig från min baksmälla,

Hörs sen. Puss hej*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0