Inte hunnit..

Sitter hemma nu och har sovit lite. Mår inte så jätte bra och är ganska trött efter jobbet.
Men men...
Har inte hunnit skriva igår och idag för har haft lite annat o göra.
Men igår så var jag i alla fall ute i ärla o jobbade, Vi löshoppade hästarna och det gick bra.
åkte in till stan med Emily, hennes mamma, Emma och någon killte :) När jag kom in till stan
så sjutsa dom mig till järntorget för jag skulle hem till Rickard.
När jag kom dit så satt Gugge och Patrik där :) Trevligt trevligt.
Och Rickard satt vid sin jävla dator som vanligt:P haha
Men men, sov hos honom i alla fall och var uppe med tuppen i morse kan man säga,
Tog tio i 8 bussen ut till ärla och jobba mellan 8 och 14, sen kom pappa och hämta mig
och vi åkte till försäkrihetskassan  (stavning) och jag fyllde i något papper,
Sen åkte vi hem och då var kl 3 när vi kom hem, så mellan 3 och kvart i 7 har jag sovit...
Sen gick jag upp och fikade med Pappa och Uffe Nylander.
Och nu... Ja nu sitter jag här.
men nu ska jag gå upp o bada o kanske kolla på någon film..
ska ju inte träffa älskling idag för han har inte tid.
Usch, känns jätte konstigt men vad gör man?
Jag som ville mysa med honom ikväll..

Nej nu ska jag dra. vi hörs puss heeej.....

ÄLSKAR DIG RICKARD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0