Hos Rickard igen!

Hejsan.
Kom precis hem till Rickard igen,
Vi har ju vart i Hällby, Köppte 5 sockervadd,
3 åt jag själv och 2 fick Rickard.
Gott vare, Men nu såhär efteråt så mår jag jätte illa,
Så lyd ett gott råd. ät aldrig mer en än sockervadd! Då mår man illa!
Skulle ha träffat Dennis Althin, Men han dök aldrig upp?! :(
Såg honom sen när vi åkte, Då vi åkte förbi honom och hans kompisar.
Saknar honom sjukt mycket. Känt honom i många,många år!
En av dom vänner som jag älskar och värdesätter mest! :) <3

Just nu håller Marielle på och byter om till "sina" kläder igen.
Hon fick låna lite utav alla mina nyinköppta kläder.
(Man måste ju ha lite nytt på sig ibland) Eller alltid för min del (A)
Nästan i alla fall.
Snart ska hon åka och då ska jag och Rickard mysa lite.
Kanske se en film eller någon o bara njuta av varandra,
Känns som om det behövs nu efter allt hackande på varandra.
Har blivit lite så dom senaste dagarna, pga: (Cassibus+pms)
Men jag ska verkligen försöka, För jag är så sjukt rädd för att förlora honom,
Ska jag vara helt ärlig! Jag klarar mig inte utan honom. Han blir bara mer och mer en del av mig och jag älskar honom verkligen. Tror inte jag känt så här för någon tidigare, Jag har ju vart riktigt kär, Men det här är något helt annat.
Mycket mer än bara kärlek!


Det var allt för ikväll gott folk, Nu ska jag övertala min älskling om att stanna hos mig ikväll!

Pusss / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie Karlsson

Vi var också i Hällby, med Tinka och compani, synd att vi inte sågs, var ni där vid fyrverkeriet, jättefint var det.

Har köpt klänningen i M kommer i veckan.



Mormor

2009-05-01 @ 07:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0