Hjälp mitt hår :O

Hejsan alla söta.
Nu  sitter jag här igen..
Har precis fixat mig..
Tog ett bad idag, och kan ju säga att det vart ett riktigt skräckbad..
Skulle tvätta håret, när jag håller på o masserar in shampot i håret
så känner jag att jag har något i handen. Så jag kollar och ser värsta största HÅRTOVAN..
Började nästan gråta. Fattar inte vad som händer med mitt hår.
Vet att det är slitet från all blekning sen förra sommaren. Och sen från att jag färga tillbaka till mörkt.
Men det är ju över ett halvår sen. Och jag har använt massa bra balsam och hårinpackningar.
Men inget hjälper..
Vad ska jag göra? Någon som har något tips?
Gärna nu! vill inte tappa ALLT mitt hår.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, har du testat att klippa topparna? Det gör sjukt mkt för hela hårets kvalitet... bara en tanke!

2009-04-21 @ 10:25:45
URL: http://www.supersanna.bloggspace.se
Postat av: L.

Det bästa du kan göra för ditt hår är att du låter det vila så mycket som möjligt, alltså att du bara tvättar håret 1-2 ggr i veckan(helst 1) och sedan inte låta det plattas eller liknande. Och ska du hårföna så föna i omgångar, dvs. 5 min i taget, sedan 5 min paus. DÅ får håret andas mellan föningarna.. Mitt bästa tips! Och jag har fint hår nu, har blekt mitt mer än 30 gånger så från både svart och rött! :)

2009-04-21 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0