haha stackars emma.

Eller var det Linnéa?
Aja skitsamma, Måste bara säga att när vi kom på bussen idag när vi skulle hem från jobbet så gick det på en jätte äcklig kille. Skit ful verkligen! Lång,smal och jätte RÖTT hår. Eller ska jag säga orange kanske?!
Hur som hellst så satt vi och prata och sktatta lite (Jag, Emma & Linnéa) och så från ingenstans kommer han och ska sätta sig. Och så ställer han sig och bara rå glor på Emma, Eller om det var Linnéa. Såg inte riktigt.. Men ful var han i alla fall.. Vi vart knäpp tysta och sen börja vi väl små fnittra lite..
Haha... aja o det var väl det roligaste som hänt i dag i alla fall. Kanske inte låter så kul.
Men ni skulle sett honom. Hade det inte vart några andra utom vi där så hade jag fan garvat arslet av mig!
Men ibland får man väl hålla igen lite.


Nu ska jag se på Van vetren (stavning).... "Svalan, Katten, Rosen, Döden" Heter den i alla fall.
Och jag tycker den är skit bra. Så slå på tven, ta en skål med godis eller annat gott. Och lite dricka och en filt.
Och KOLLA!!

Puss på er *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0