God morgon Torsdag

God morgon alla söta.
Sitter hemma och har precis ätit frukost.
Blir o vara hemma idag också.. Mår inte alls bra så blir hemma från både praktiken och jobbet.
Får se om jag mår bättre ikväll, isf ska jag åka hem till Rickard och mysa lite.
Men som det känns just nu så kommer jag DÖ vilken sekund som hellst.
Mår helvete rent ut sagt!
Träffade inte Rickard alls i går. Kändes jätte dumt.
Men jag "fick inte" för han skulle vara med sina kompisar, och pappa ville inte att jag skulle åka bort när jag är sjuk.
Så kan det vara! 18 år gammal och man tror att man får bestämma sånna saker själv?!
Men IKKE.. Fast jag vet ju att han bara vill mig väl så det där kunde jag väl ta.

Jaja.. nu ska jag gå och kurera (stavning) mig lite.. Och hoppas på att det blir en friks Cassibus till ikväll!

Puss på er så länge*


Ego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0