God morgon Tisdag

Hej alla söta, Idag är det tisdag vilket betyder att jag ska ut till Ärla o jobba ikväll också..
Då får jag för hoppningsvis träffa Frida också :) Skoj skoj..
Robert har sagt att han ska komma hem idag så nu hoppas jag att han gör det..
För jag saknar honom tok mycket.
Får se hur min uppdatering blir idag eftersom jag jobbar hela dagen och sen ska jag hem,
Så inte säkert jag kan skriva så mycket idag, Det beror helt på hur mycket pappa tänker bråka med mig,
Men hoppas vi hörs sen..

Pusss på er / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: denise

Hej!

Kul och intressant blogg!

Alltid roligt att hitta ny läsning =)

/Denise

2009-04-29 @ 07:21:11
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0