God kväll / God Natt.....

hejsan sötnosar,
Sitter hemma hos pappa nu.
Kom hem för inte så länge sen.
Har vart med Rickard, Flygarn och Gugge o grillat på min mormors baksida..
Myspys vare. Gick en sväng till mamma också o hälsa på lillebror Jordan som är 1 vecka gamal idag :)
Sötnos <3
Bar ner lite häst saker som skulle tvättas till mormor också. Som jag kommer sälja på lördag :)
Så då tjänar jag lite extra pengar också.. Och det är ju alltid bra.

För övrigt så sitter jag och väntar på att Rickard ska komma hit.
Han ska sova hos mig för första gången (Hemma hos pappa)
Myyys. :) ¨
Och idag vart det också bestämt att han ska med på min morbrors bröllop :)
Som kommer att vara på midsommarafton...

Och så här ser klänningen ut som jag ska ha..
Den ska mormor köpa till mig.
Gissa om jag är lycklig?!
Jag ÄLSKAR den där klänningen...

Kolla såå söt den är :)





Mormor.. den fanns bara i XS och M men ta M i så fall :) Kan nog ha den också :) <3

Nu ska jag sova. God natt allesammans


Pusss / Cassibus*

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie Karlsson

ok tar den i M

kramar mormor

2009-04-30 @ 07:57:16
Postat av: sannie

Hoppas ni får en trevlig valborg! :)

/ Sannie

2009-04-30 @ 09:40:22
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Paula

Var ska du sälja hästsaker? Jag har en kompis som behöer lite.

2009-04-30 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0