Go kväll..

Sitter hemma hos Rickard nu,
Var ute en sväng med Marcus och tog en cigg o snacka lite minnen o så :)
Skoj vare!!
Just nu är Tobbe-Trollkar här och han och Rickard sitter och äter..

Själv gör jag inte mycket alls. Sist jag var här vart det ingen Bond film så vi ska kolla på den ikväll istället.
Hoppas den är bra. Det är den nyaste. Kommer inte ihog vad den heter men ni vet nog vilken jag menar.
Idag hade det sjunkit en del med läsare sen igår. Var mycket bättre då. Så vart lite besviken.
Men men, inte mycket att göra åt saken.
I morgon ska jag tillbaka till praktiken. Längtar!
Hoppas dom inte vart jätte arga för att jag inte hörde av mig i dag.
Men det är så att batteriet på min telefon har dött och min mobil laddare är ute i ärla!
Så finns ju inte så mycket jag kan göra.

Men nu ska vi ta o kolla på film.
Lägger upp Dagens dröm sen också.

Ha det så bra
Pusss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0