Fredag Kväll..

Hej alla söta. Har inte hunnit skriva idag för jag har haft så mycket o göra.
Fick stressa till Praktiken i morse och så har jag liksom vart där och inte haft tillgång till dator fören nu.
Praktiserade mellan 10 och 16 idag.. Super kul att vara tillbaka och vi har fått in massa snyggt nu till våren/sommare.
Fick prova lite klänningar och så också så Ellen "min chef" kunde se hur dom sitte på en.
Super snygga klännigar.
Lunchade med Kristin och Corinne och det var mys :)
Efter praktiken så gick jag och Rickard till grappa och träffa lite kompisar till honom.
Rätt som de var så dök Lisa, Rickards ex upp och hon verkade jätte trevlig. Verkligen en söt tjej.
Men det kändes jätte konstigt o träffa henne. Tycker inte om sånt där. Fick jag välja så skulle jag aldrig ens fått veta att det var hans ex.
Men men inte mycket o göra.
Efter det så åkte jag och Rickard hem till pappa, Där bada.. MYYYS ;)
Sen kom min lilla syster Marielle. Och pappas kusin Tobbe. Och då åt vi alla tacos.. MUMS

Sen fixa jag mig lite och nu är vi hos Rickard och ska snart gå i väg till Flygarn och festa lite.
Men bara LITE För jag måste i säng hyffsat tidigt för jag ska upp kl 7 i morgon och jobba..
Kul va? haha. inge fel med jobbet eller så de är bara tiden. Men jag tjänar ju pengar så då är det ju lugnt.

Nej nu ska vi ta och börja röra oss till festen..
Måste säga att det är skönt o säga festen och inte krogen för en gångs skull.
Börjar tröttna lite nu faktiskt. Skulle va kul o testa något nytt ställa någon gång kanske..

Men aja..
Puss på alla söta*


Ps. Saknar mina systrar Emilia, Angelina, Fannie och Emmie, Inte träffat dom på 100 år känns det som.
På bilden: Jag och älskade Angelinga :) <3 storasyster älskar dig massor!!

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie Karlsson

Ohh lilla Angelina och Emilia sover i våra sängar just nu, skall gå upp och flytta på dem till gästrummet, de skall följa med imorgon till Snöflinga ifall Tinka får barn.

2009-04-17 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0