Flyttat!

Jaha då har man börjat flytta då.. Idag har vi kört dit lite små saker och möbler till mitt rum. Sängen ska vi hämta ikväll tror jag. Och det får bli en 120 säng iställtet för min 180 säng. Känner inte att jag behöver så stor säng, då har jag hellre lite mera utrymme. Jag hade ju inte sett lägenheten innan. Så var lite nervös för hur det skulle se ut. Men den var super mysig. Lagom stor. och så fanns det BADKAR i ett av badrummen.. Gissa om jag är lycklig. Jag har inte haft badkar på 7 år.  Så det här blir toppen. Får se om jag åker dit någe mer ikväll eller om jag tar de i morgon. Ska i alla fall sova hos Rickard i natt. sen i morgon så lär jag sova hemme tror jag. Kommer kännas konstigt att sova själv. Men men, sånt är livet.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0