Fixat mig....

Hej alla söta. Kl är nu halv 2 på natten, Och jag har precis fixat mig,
ska gå till Lotus (stan) och möta Rickard. Han lär ju vara ganska full nu
om han gjort som jag inte sa och fortsattit att dricka på krogen.
Och då kommer han behöva en hjälpande hand hem.
* Suck* vilken pojkvän man har...Haha..
Kommer nog inte skriva mer för den här dagen/natten. eftersom det tar ett tag o ta sig hem,
Och när vi väl kommer hit så ska vi sova tror jag.. I alla fall jag eftersom jag ska upp och jobba i morgon.
Bara han inte har bestämt efter fest här för då blir jag riktigt arg. Men det skulle inte förvåna mig..
Men men jag ska kila nu..
Hörs i morgon alla söta.

God natt. Puss/ eran Cassibus*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0